Головна сторінка




Інформаційна картка учасника
першого(районного) туру / другого(обласного) туру
 Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016”


1. 
Прізвище, ім’я, по батькові
Куруц Вікторія Михайлівна
2. 
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
Ужгородський державний
 університет у 1993 році, 
 вчитель історії
3. 
Педагогічний стаж роботи
31 рік
4. 
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
Керецьківська 
загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
5.      
Посада
вчитель історії
6.      
Кваліфікаційна категорія
вища
7.      
Звання
старший вчитель
8.      
Класи, в яких викладаєте
5,7,8,9,10
9.      
Посилання на власний Інтернет-ресурс
kuryts.blogspot.com
10.  
Педагогічне кредо
«Досвід – дитини думка, а думка – дитини дія. Дія  - головний ключ до успіху»
11.  
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
«Без знання минулого неможливе точне поняття про сучасність»,- справедливо наголошував  виданий український історик і державний діяч М.Грушевський. Нові підходи до вивчення  історії ХХ століття повинні базуватися саме на особистістно-орієнтованому навчанні, а всі 
педагогічні технології мають бути спрямовані на виховання соціально адаптованого, свідомого громадянина України, здатного творчо й виважено розв’язувати проблеми у процесі самореалізації особистості    
   Викладання історії в школі вимагає від вчителя творчого підходу, особливо у виборі методичних прийомів і засобів, наочного матеріалу та використання аудіовізуальних засобів. При цьому одним з найбільш вагомих пріоритетів стає формування творчого і критичного мислення учнів, орієнтування не стільки на знання, скільки на засвоєння учнями досвіду самостійної роботи. 
Очевидно, що одним із засобів розвитку особистості учня в цьому напрямі, а також активізації пізнавальної мотивації учня на уроках історії є учбово-дослідницька діяльність, яка має включати в себе постановку творчих, дослідницьких завдань і наукове, поетапне їх вирішення.
   Формування дослідницьких вмінь на уроках історії можливо в процесі поєднання інтерактивних, аудіовізуальних і мультимедійних технологій.                     
  Головна мета даної інновації полягає у створенні цілісної взаємодії  учня та вчителя, розвитку особистості та різноманітних форм мислення кожного учня, створенні і вирішенні проблемних завдань, самостійне осмислення учнем певних історичних подій без звертання до підручника, можливість робити певні висновки і застосовувати свої знання на практиці.
   Одним  із пріоритетних напрямків державної політики щодо розвитку освіти є створення індустрії сучасних засобів навчання і виховання, повне забезпечення ними навчальних закладів, запровадження сучасних інформаційних технологій в освіті.
   Використання аудіовізуальних засобів на уроках історії практикується досить давно, але раніше якість фото-аудіо-відеоматеріалів, їх нестача та неможливість відходу від класно-урочної системи не дозволяли вчителю використати аудіовізуальні засоби більш ефективно і продуктивно.
   При використанні аудіовізуальних та мультимедійних засобів вчитель повинен орієнтуватись на особистість учня, на можливість кожного учня окремо зрозуміти, осмислити і пояснити певну проблему, яка висувається вчителем за допомогою відеофільму, аудіозапису чи історичного документу. Це викликає певні труднощі, тому що не кожна дитина може це зробити. Тому досить ефективне в цьому плані застосування різних форм організації навчання, починаючи від колективної роботи, роботи в парах і групах до індивідуального навчання, це дає вчителю можливість диференціації проблеми за рівнем розвитку учнів. Інтерактивні технології створюють комфортні умови навчання , за яких кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність.
12.  
Автопортрет учасника „Я – педагог і особистість”
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)
Вчитель – важлива людина в житті кожного. Він працює з найціннішим – особистістю. Вчитель не тільки вчить, він допомагає, виховує, підказує, шукає… Така доля вчителя. Бути вчителем, означає не просто знати свій предмет, а бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою, небайдужою, люблячою людиною. Кожна дитина – це маленький всесвіт, і, правильно дібравши ключик, можна виховати особистість. А найбільшою винагородою для вчителя є досягнення його учнів, їх життя, і відчуття того, що ти допоміг ставленню людини. Це прекрасно, що вчитель може бути порадником, провідником і володарем знань.
Чи планувала  я , особисто, свій життєвий шлях присвятити педагогіці? Стати вчителем. І чи думала я , що моєю роботою буде викладання? Ні. Але обставини вирішили все за мене. І зараз я вдячна долі за те, що вона дала мені цей вибір. Я згадую про те, коли я вперше переступила поріг Керецьківської  загальноосвітньої школи, у якості вчителя.  Спочатку було багато невдач і розчарувань. Але йшов час і разом зі своїми учнями  я вчилася, експериментувала, удосконалювалася.
Вчитель повинен постійно самоудосконалюватися. Особливо в наш час. Вчитель, що володіє комп`ютером, має унікальну можливість інтенсифікувати навчальний процес, зробити його більш наочним та динамічним. При цьому він економить час на підготовку до уроку, сили і засоби. І це не є примхою моди, це вже є потребою. Сучасний учень отримує великий обсяг наукової інформації поза школою, поза уроками. В той же час він, стає більш вимогливіший до подачі матеріалу.
Для себе, як вчителя історії, у використанні ІКТ я відкрила масу переваг.   І хоч, як показала практика, підготовка до уроку з використанням мультимедіа, займає багато часу, але воно того варте.
Працюючи вже стільки років у школі, я розумію, щоб бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку. При цьому потрібно поставити себе до рівня учня. При цьому дуже важливо не стільки дати знання, скільки навчити добувати їх, знаходити потрібну інформацію, зіставляти факти, розкрити матеріал з допомогою учня, зробити так, щоб він відчував себе частинкою уроку. А це і є робота вчителя.




  

  
  













Комментариев нет:

Отправить комментарий