|
Інформаційна картка учасника
першого(районного)
туру / другого(обласного) туру
Всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2016”
1.
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Куруц Вікторія Михайлівна
|
2.
|
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році,
спеціальність за дипломом
|
Ужгородський державний
університет у 1993 році,
вчитель історії
|
3.
|
Педагогічний стаж роботи
|
31 рік
|
4.
|
Місце
роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
|
Керецьківська
загальноосвітня школа І-ІІІ ст.
|
5.
|
Посада
|
вчитель історії
|
6.
|
Кваліфікаційна категорія
|
вища
|
7.
|
Звання
|
старший вчитель
|
8.
|
Класи, в
яких викладаєте
|
5,7,8,9,10
|
9.
|
Посилання на власний Інтернет-ресурс
|
kuryts.blogspot.com
|
10.
|
Педагогічне кредо
|
|
«Досвід – дитини думка, а думка –
дитини дія. Дія - головний ключ до
успіху»
|
||
11.
|
Інноваційні форми роботи та
технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
|
|
«Без знання минулого неможливе точне поняття про
сучасність»,- справедливо наголошував виданий український історик і державний
діяч М.Грушевський. Нові підходи до вивчення історії ХХ століття повинні базуватися
саме на особистістно-орієнтованому навчанні, а всі
педагогічні технології
мають бути спрямовані на виховання соціально адаптованого, свідомого громадянина України, здатного творчо й виважено розв’язувати проблеми у
процесі самореалізації особистості
Викладання
історії в школі вимагає від вчителя творчого підходу, особливо у виборі
методичних прийомів і засобів, наочного матеріалу та використання
аудіовізуальних засобів. При цьому одним з найбільш вагомих пріоритетів стає
формування творчого і критичного мислення учнів, орієнтування не стільки на
знання, скільки на засвоєння учнями досвіду самостійної роботи.
Очевидно, що
одним із засобів розвитку особистості учня в цьому напрямі, а також
активізації пізнавальної мотивації учня на уроках історії є
учбово-дослідницька діяльність, яка має включати в себе постановку творчих,
дослідницьких завдань і наукове, поетапне їх вирішення.
Формування
дослідницьких вмінь на уроках історії можливо в процесі поєднання інтерактивних,
аудіовізуальних і мультимедійних технологій.
Головна мета
даної інновації полягає у створенні цілісної взаємодії учня та вчителя, розвитку особистості та
різноманітних форм мислення кожного учня, створенні і вирішенні проблемних
завдань, самостійне осмислення учнем певних історичних подій без звертання до
підручника, можливість робити певні висновки і застосовувати свої знання на
практиці.
Одним із пріоритетних напрямків державної
політики щодо розвитку освіти є створення індустрії сучасних засобів навчання
і виховання, повне забезпечення ними навчальних закладів, запровадження
сучасних інформаційних технологій в освіті.
Використання аудіовізуальних засобів на уроках історії практикується
досить давно, але раніше якість фото-аудіо-відеоматеріалів, їх нестача та
неможливість відходу від класно-урочної системи не дозволяли вчителю використати
аудіовізуальні засоби більш ефективно і продуктивно.
При
використанні аудіовізуальних та мультимедійних засобів вчитель повинен
орієнтуватись на особистість учня, на можливість кожного учня окремо
зрозуміти, осмислити і пояснити певну проблему, яка висувається вчителем за
допомогою відеофільму, аудіозапису чи історичного документу. Це викликає
певні труднощі, тому що не кожна дитина може це зробити. Тому досить
ефективне в цьому плані застосування різних форм організації навчання,
починаючи від колективної роботи, роботи в парах і групах до індивідуального
навчання, це дає вчителю можливість диференціації проблеми за рівнем розвитку
учнів. Інтерактивні технології створюють комфортні умови навчання , за яких
кожен учень відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність.
|
||
12.
|
Автопортрет учасника „Я – педагог
і особистість”
(у формі есе обсягом до однієї
сторінки)
|
|
Вчитель – важлива людина в житті кожного. Він працює
з найціннішим – особистістю. Вчитель не тільки вчить, він допомагає, виховує,
підказує, шукає… Така доля вчителя. Бути вчителем, означає не просто знати
свій предмет, а бути обізнаним у різних сферах життя, бути відкритою,
небайдужою, люблячою людиною. Кожна дитина – це маленький всесвіт, і,
правильно дібравши ключик, можна виховати особистість. А найбільшою винагородою
для вчителя є досягнення його учнів, їх життя, і відчуття того, що ти допоміг
ставленню людини. Це прекрасно, що вчитель може бути порадником, провідником
і володарем знань.
Чи планувала
я , особисто, свій життєвий шлях присвятити педагогіці? Стати вчителем.
І чи думала я , що моєю роботою буде викладання? Ні. Але обставини вирішили
все за мене. І зараз я вдячна долі за те, що вона дала мені цей вибір. Я
згадую про те, коли я вперше переступила поріг Керецьківської загальноосвітньої школи, у якості вчителя. Спочатку було багато невдач і розчарувань.
Але йшов час і разом зі своїми учнями
я вчилася, експериментувала, удосконалювалася.
Вчитель повинен постійно самоудосконалюватися.
Особливо в наш час. Вчитель, що володіє комп`ютером, має унікальну можливість
інтенсифікувати навчальний процес, зробити його більш наочним та динамічним.
При цьому він економить час на підготовку до уроку, сили і засоби. І це не є
примхою моди, це вже є потребою. Сучасний учень отримує великий обсяг
наукової інформації поза школою, поза уроками. В той же час він, стає більш
вимогливіший до подачі матеріалу.
Для себе, як вчителя історії, у використанні ІКТ я
відкрила масу переваг. І хоч, як показала практика, підготовка до
уроку з використанням мультимедіа, займає багато часу, але воно того варте.
Працюючи вже стільки років у школі, я розумію, щоб
бути цікавою дітям, потрібно завжди вчитися, постійно бути у творчому пошуку.
При цьому потрібно поставити себе до рівня учня. При цьому дуже важливо не
стільки дати знання, скільки навчити добувати їх, знаходити потрібну
інформацію, зіставляти факти, розкрити матеріал з допомогою учня, зробити
так, щоб він відчував себе частинкою уроку. А це і є робота вчителя.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий